Με ένα μαγικό κόλπο που θα διαλέξεις – όποιο είναι πιο εύκολο και πιο αποτελεσματικό – παίρνεις τον Μάνο Αγγελάκη και την μπάντα του μαζί από εκεί που βρίσκονται (στην σκηνή του Temple ας πούμε όπου έκαναν την παρουσίαση του άλμπουμ The Circle of Influence πριν από λίγες μέρες) και τον διακτινίζεις σε όποια σκηνή του κόσμου θέλεις. Τα υπόλοιπα άφησέ τα πάνω του.
Μπορεί άνετα να σταθεί παντού, χάρη στην αυθόρμητη, αβίαστη σύνδεσή του με την αυθεντικότητα των blues/rock ήχων, που φέρνουν πάνω τους τον αέρα του αναλλοίωτου παλιού στη νέα, φρέσκια ζωή του.
Το αποτύπωμά του είναι ξεκάθαρο και φαίνεται αμέσως. Και αφήνει να φανεί μαζί, η στάση του απέναντι σε αυτό που τον εμπνέει, ήπια και συνειδητή.
Όσοι επικοινωνούν με μουσική _και είμαστε πολλοί, οκ;, το ξέρουμε. Ότι οι εποχές έχουν αλλάξει – και ο μουσικός και οι μπάντες κάνουν την επιλογή τους και ξέρουν και αυτοί ότι βρίσκονται εκεί για να αντλούν έμπνευση ακόμη και από τα άχαρα μέρη της διαδρομής, βρίσκονται εκεί γιατί κάτι τους τραβάει, δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.
Τον είδα λοιπόν τις προάλλες που έπαιξε τα τραγούδια του καινούργιου και ωραίου The Circle of Influence (μ’ αρέσει αυτός ο ήχος που έχει και το funk μέσα του μαζί με το αλά Black Keys ροκ του και ο τρόπος που ο καλλιτέχνης πλέκει με τα νήματά του τα τραγούδια) και το διαπίστωσα.
Ο Μάνος έχει ήδη οδηγήσει τη φάση του στο επόμενο στάδιο, τα λάιβ θα πυκνώνουν καθώς οι μουσικές του θα μεστώνουν.
Να μην διαφύγει και αυτό – ότι η μπάντα, οι μουσικοί έκαναν όχι μόνο τίμια, αλλά αξιοπρόσεκτη δουλειά, θαυμάσιοι παίκτες και δεμένοι μεταξύ τους: Ο Γιάννης Γαργαλάκος κιθάρα, ο Βασίλης Νησσόπουλος μπάσο, η Μαρία Σαχπασίδη πλήκτρα, ο Χρήστος Βίγκος τύμπανα.
Ο Αγγελάκης παίζει με την φανέλα (αν μπορώ να το πω κι έτσι) της Bashment Records όπου όπως λέγαμε και την άλλη φορά με τον Ταφ Λάθος, γίνονται πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα, μουσικά και επικοινωνιακά και ομορφαίνουν τα Νότια της πόλης, αφού και η Ηλιούπολη στα νότια είναι, south by south δίπλα.