Πάει λίγος καιρός που έχει κυκλοφορήσει το άλμπουμ της Noga Erez και στην εποχή τώρα αυτό μπορεί να αντιστοιχεί με δεκαετία, αλλά είναι μόλις περσινό, πριν από μερικούς μήνες δηλαδή, τίποτε, οι οποίοι μήνες έχουν λειτουργήσει ξεκάθαρα ενθαρρυντικά υπέρ της ηλεκτρονικής σκηνής με τα beats – cut and react – και τον κοινωνικό/πολιτικό/ποιητικό λόγο, όπως εδώ που η Νoga Erez πριονίζει και καρφώνει ρομποτικά στίχους πάνω και ανάμεσα σε φράσεις και φάσης μουσικής ροής.
Το αστικό παραμύθι της ευμάρειας, η βία σε πολλαπλά αντίτυπα, η μεγάλη απάτη (όλο και μεγαλύτερη), οι κατατονικές συνήθειες της αποκοιμισμένης σε οθόνες ζωής, η Εrez τα τινάξει μαζί με σκόνες κατεδάφισης και αρχίσει να χορεύει με τζαζ αυταρέσκεια που εμπνέεται από έργα των σύγχρονων εκλεκτών όπως η Bjork, η M.I.A ή o Lamar. Tη μια στιγμή νοιώθει τυχερή που δεν βρίσκεται στο λάθος μέρος,την άλλη νοιώθει να την πνίγει ενοχή.
H Noga Erez έχει γεννηθεί στο Τελ Αβίβ. Και συνθέτει ηλεκτρονικά ό,τι επεξεργάζεται από τα προσωπικά της βιώματα και όσα συμβαίνουν γύρω της – μέσα στα 15 κομμάτια του Οff Τhe Radar πρώτου της άλμπουμ που κυκλοφόρησε από τη City Slang. Και σίγουρα η μουσική είναι τέλειο μέσο επικοινωνίας, αλλά το πόσο μπορεί να εξηγήσει τον κόσμο, αυτό είναι άλλη ιστορία.